Torsdag.

Jaha då har jobbhelgen börjat. Är för tillfället lugnt så jag passar på att fördriva lite tid här. Veckan en så länge har bara bjudit på jävulskap. Det började att bilen inte gick igenom besiktningen! Ojämna bromsar fram tydligen, men Pappa kanske fixar om jag ber snällt? Mitt sim kort la helt plötsligt av, vet inte om Mickes lilla olycka med att spilla ut ett vattenglas över mobilen bidrog. Men hur som när jag skulle beställa ett nytt så kan man givervis INTE ringa Halebop utan ska maila eller kontakta dom via chatten. Efter många svordomar och bråk så var det fixat i alla fall. Datorn har fuckat sig också vet inte vad det beror på men jag får väl vara tacksam så länge som den går att slå på. Lill frun S och slaven P har gjort mig på bättre humör så jag ska väl egentligen inte gnälla. I morgon är det jag som SKA dammsuga bilen, är hundhår ÖVERALLT!!

over and out.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

de verkar va mkt som går fel för dig :P

2010-11-19 @ 01:29:52
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Malin

haha japp det går i perioder. ;)

2010-11-19 @ 06:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0