Röd-dag och torsdag.

I dag har man hunnit med mycket. Bara man kliver upp på morgonen vill säga vilket jag är riktigt kass på. Men ack i morse var Malin uppe med tuppen om han kliver upp tio?
Gjorde i alla fall bort stallet innan Ante kom på besök. I samma veva kom bror, Frida och barnen. Blev kaffe på baksidan i solen! :D Det varkar sakta men säkert bli sommar ändå.
Efter besöket var det bara att skynda iväg på jobbet. Hade fått en ny tant mendans jag varit borta så det var en del att ta in. Men man är snabbt tillbaka på samma spår igen.

Känner att jag fått lite rätsida på mina problem och jag känner mig något gladare och har mer energi. Det går om man bara vill..
Sen att jag har vänner som verkligen kan peppa mig och få mig på andra tankar är guld värt!
Kommer att ta en dag i taget och inte planera för lång i förväg. Då kanske man slipper bli besviken när man inte har förhöga förväntningar.
Ser framemot morgon dagen. Allt kan hända! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0