Tillbaka efter minisemester!

Då var man hemma igen efter en fartfylld resa med mycket skratt och trevligheter.
Resan började väl mindre bra när det visar sig att tåget som skulle ta mig till Gävle var försenat med ca 3½ timme! Men efter många om och men så löste det sig och jag kom fram till borlänge där det var att möta upp kusin Johan och faster Anita o Benny för en god lunch.
På kvällen blev det festligheter och sen utgång i Ludvika. Trodde stället skulle vara större men si fick jag. Men det var roligt och det var väl det som var hela grejen.
Under dagarna jag var borta så blev det en hel del festligheter, god mat, bio, pubar och mycket rännande för att hinna träffa så många som möjligt av släkten.
Fick även chansen att tattuera mig där nere, och jag blev rätt nöjd med resultatet.
Här kommer lite bilder från resan..


Dålig bild då inte hela syns och den är ej läkt..
Nya..
Men dålig bild då inte hela syns och den ej är läkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0