Stressad.

Japp det är precis vad jag är. Att man alltid ska skjuta upp allting till sista dagen! :S Jag har inte städat, resväskan är inte packad, paketet på posten inte uthämtat och kameran vet jag inte var jag lagt? Slår man upp KAOS så ser man en bild på mig. haha
Känns lite gruvsamt med all tågtrafik också som är inställda här och var. Håll tummarna för mig att allt går vägen. Ser verkligen framemot den här resan!

För övrigt så genomgår jag en rannsakning av mig själv.
Har många frågor som jag måste hitta svaren på.
Men känner mig faktiskt rätt positiv, och det var längesen jag kände så.

me like.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tja bruden ska du iväg till kusinen? Hoppas resan går bra alla fall! kram från oss!

2010-02-25 @ 16:22:44
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0