Tisdag redan?

Är riktigt dålig på att uppdatera bloggen. Har alldeles för mkt runtomkring mig som tar all min tid. ;) Dom senaste veckorna har varit fartfyllda. På både gott och ont. Det har kommit in en väldrigt intressant människa i mitt liv som jag tycks gilla mot all förmodan. haha
Jag har även hunnit bli ett år äldre och det firades med lite kalas hos mig i lördags. Fich en jätte fin fölgrimma av bästa Hannah! Det börjar verkligen dra ihop sig. Bara två månader kvar till beräknad ankomst?! Tiden har bara sprungit iväg. Det trodde jag inte när hon var nybetäckt och det var 11 månader kvar. Men vips snart är vi där. :D

I morgon ska jag ut på äventyr, känns lite pirrigt men skönt att göra något annat.

LYCKLIG?

Kommentarer
Postat av: madeleine

Tjaba! Va gärna med och tävla hos mej! http://myddis.blogg.se/2010/april/tavling-2.html



kram kram!

2010-04-17 @ 08:30:07
URL: http://myddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0