Lördag!

Då var halva passet gjort, och bara en natt kvar sen ledighet! :D Har blivit fruktansvärt förkyld med allt vad det innebär som feber, värk ja allmänt jävla slö. Men snåltarmen sätter stopp för att sjukskriva sig, varje slant är välkommen. Mycket som planeras att göras inom kort.

För övrigt så fyller jag år nästa helg! Man börjar bli rätt gammal. Kan ju fråga sig vars mitt hus, min hund, och mina barn är? Volvo har jag ju redan, och kille är ingeting jag egentligen behöver känns det som. Får se vad framtiden har att utvisa. ;)

För övrigt mår jag faktiskt toppen.
Finns vissa människor som verkligen får mig att le.

Kommentarer
Postat av: madeleine

Låter bra malin!! Glad för din skull! Kram

2010-04-04 @ 07:40:26
URL: http://myddis.blogg.se/
Postat av: Hanna

härligt att läsa att du mår bra Malin :)



jobbar du aldrig dag på Orion? :)

2010-04-04 @ 15:19:20
URL: http://wegerud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0